مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:252020-06-02بين الملل

فیلم | تظاهرات چندهزار نفری ضدنژادپرستی در آمستردام


هزاران نفر از مردم هلند در یکی از معروف ترین میدان های «آمستردام» برای همدردی با مردم آمریکا در اعتراض به رفتارهای خشونت آمیز و نژادپرستانه پلیس علیه سیاه پوستان تظاهرات برپا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هزاران نفر از مردم هلند روز گذشته (دوشنبه) در پی گسترش اعتراضات به قتل جورج فلوید به دست افسر پلیس مینیاپولیس آمریکا، در میدان دام شهر آمستردام علیه رفتارهای خشونت آمیز و نژادپرستانه نیروهای پلیس با سیاه پوستان در آمریکا و اروپا تظاهرات برپا کردند.

  هلند در این خصوص گزارش کرد ، چندین هزار نفر از مردم هلند در میدان معروف دام آمستردام علیه رفتار وحشیانه پلیس علیه سیاهپوستان در آمریکا و اروپا تظاهرات برپا کردند.

طبق این گزارش، تظاهرات در آمستردام به دنبال چندین روز اعتراضات گسترده در سراسر شهرهای آمریکا در پی قتل جورج فلوید شهروند 46 ساله سیاهپوست آمریکا به دست افسر پلیس مینیاپولیس برگزار شد.

سازماندهندگان تظاهرات میدان دام در بیانیه ای اعلام کردند که خشونت نژادپرستانه نهادهای دولتی علیه سیاهپوستان معضلی است که در هلند و دیگر نقاط اروپا نیز رخ می دهد .

تصاویر و کلیپ های ویدئویی منتشر شده، نشان می دهد که بسیاری از معترضان به دلیل جلوگیری از ابتلا به کرونا، ماسک به صورت دارند و اکثر آنها فاصله گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم | تظاهرات چندهزار نفری ضدنژادپرستی در آمستردام

فیلم | تظاهرات چندهزار نفری ضدنژادپرستی در آمستردام